Sbírka hororových příběhů z blázince.
Ve hře Coma Ward se hráči ocitají jako pacienti, kteří se probudí v opuštěné, ale stále funkční nemocnici bez příčiny, proč tam jsou, a bez vzpomínek. Prozkoumávají nemocnici, objevují dlaždice místností, kde mohou nalézt vodítka, zásoby či nebezpečí. Hra se skládá ze dvou částí: fáze průzkumu a poté tzv. „Fenomenon“, kdy se aktivuje hlavní záhada hry po získání všech stop. Hráči musejí sledovat své zdraví, stav mysli (strach, neurotické stavy) a zvládat rizika, která nemocnice skrývá. Některé situace vyžadují hledání předmětů, boj nebo interakci s ostatními hráči. Výsledek partie závisí na tom, kdo dokáže splnit své cíle a jak hráči reagují na nepředvídatelné prvky hry. Hra obsahuje témata dospělosti, traumatu a nejistoty. (ChatGPT shrnutí)